So...I lagged again.
また。。。ラグってしまった・・・。(汗)
Taka's practice and qualify day went smooth...He got qualified top 32 no problem.
たかさんの木曜練習会と金曜の予選、まーまー問題もなく無事32位通過しました♪
Nice Pix, Larry!
ラリーの写真、ナイス!
Taka @ Formula D autograph session.
たかさん、フォーミュラDのサイン会でお仕事中。
Seems like...the place was too narrow. He couldn't move that much...
てか・・・どー見ても、狭すぎだよねぇ??隣の人の肩と肩動いたらぶつかる距離。
動けない・・・らしい。
On Sat., it supposed to be started nice and relax...
土曜日は、いい天気ぃ~でリラックスして1日が始まる予定だったのに・・・。
Not really...for me. one of the loudest cars was revving way too loud @ quiet morning!!
朝っぱらから近所のチームの激うるせー車がブインブインってふかしてて超迷惑顔してるヒト。
I am not a morning person...Cyrus was holding me up-side-down...thanx.
朝方人間ではないのに・・・サイラスに逆さづりにされてる私。。。そりゃどーも。
And, our team mate Hiro came to Irwindale to help Taka. Thank you very much, Hiro!
それでもって、うちらのチームメートのヒロ君がアーウィンデールまでお助けに来てくれました。
ありがとねー、ヒロ君♪
He is...setting the camera...and he got double chin doing that!
ヒロ君、何かカメラの設定してるみたいなんだけど、作業中に二重あご発見。
Anyway, Taka was against Aasbo...Toyota (one of the smallest?) vs. Toyota (one of the biggest?).
ま、とにかく・・・たかさんのお相手はオスボでした。トヨタ対決の巻き。(一番小さめと一番大きめ)
Taka vs Aasbo #1 (Taka - follow)
たかさん対オスボ 1本目 (たかさん後追い)どーぞ♪
It is difficult to see in the video, but Aasbo misshifted @ bank initiation point.
Taka's follow line became a bit lower. If Taka had more power & torque...probably it didn't really matter!
ビデオではちょーっと見づらいけど、オスボが進入でミスシフトしたもんで、たかさんのラインがおっこっちゃいました。たかさんの車にパワーとトルクがあったら、そんなんあっても問題なかったんだろうなぁ。
Taka vs Aasbo (Taka - lead) Enjoy!
たかさん対オスボ (たかさん先行)どーぞ♪
Taka had a good run...except too wide on the inner clip...
You can't see from the video, but Taka's tow hook kinda stack to the wall, so he didn't have much choice to come back to the line on time. O well.
たかさん、結構いい感じで走ってたのに、最後のクリップ超外しちゃってたし。てか、結構良い感じで大外に来れたんだけど、牽引フックがまーまー飛び出しててそれが壁に刺さりながら、あらら~~~ぁって感じだったのでラインに戻ってこれませんでした。残念。
Anyway, he lost.
そんなわけで、負けちゃいました。(涙)
After the tandem, Taka was doing the autograph session @ Megan Racing booth.
その後、スポンサーのメーガンレーシングのブースでサイン会。
Thank you very much for Team Megan Racing and all other sponsors/fans/friends who supported Taka this year!
メーガンレーシング、チームの皆様、スポンサー様、ファンの皆様、友達・・・みんな今年1年、ありがとうございました。
Thinking about 4 cylinder engine @ 1600cc in Formula D is too weak compare to all others even though Taka's engine is really great compare to regular 1600cc engine...less power & torque, smoke, too quiet...whatsoever.
たかさんのエンジン、他の1600ccのエンジンの中では超優れものなんだけど。。。やっぱ、フォーミュラDの中では・・・たったの1600ccの4シリンダーエンジンはお話にならないと思ってしまう。パワーもトルクも劣るし、煙はちーとも出ないし、ターボだから静かだし・・・。
Car needs to be more competitive next year.
来年はもっと戦闘力のある車にしないとダメだねー。
Yoshie
3 comments:
time for an sr swap!
beto: Mixing the manufactures on engine & body is...Hmmmm?!?! Let me think about it. hehe
2AZ-FE (Scion tC engine) with Turbo. Like Rado. Do it!
Post a Comment