Friday, December 17, 2010

Megan Racing Invaded SpeedTrialUSA (w/ Japanese Translation)

So...Taka & me went to Speed Trial USA event @ Willow Springs Raceway last Sat. as a part of Team Megan Racing.
で。。。たかさんと私は先週の土曜日、ウィロー・スプリングス・レースウェイにチームメーガンレーシングの一員としてスピード・トライアル・USAって言うグリップ走行会に行ってきました。



Anywayz, overall weather was much better than 2 weeks ago with snowing @ same place...
とり合えず、2週間前にあったイベントと同じ場所だったんだけど、まーまーこの時期にしては心地良いお天気で良かったかも。







Iit was pretty bad fog early in the morning...looks like rain in the pic...but all from fog. Well, I can't really see at dark...and with fog...NO WAY to drive!! Thank you, Taka for driving.
でも、早朝は超霧で・・・写真は雨ぢゃなく霧でそんな感じ。私は暗いところとか全然見えない(?)のに、しかも霧って・・・運転なんて無理!と、言う事で・・・たかさん、運転ありがと~~~♪







And...here are pix of our Megan Racing pit @ the event...
それで・・・写真がチームのピットな感じ。







My car was parked other side...from them.
でも・・・私のコンペカーは場所がなかったので、反対側に止まってました。





There were many old skool friends...and it was nice seeing them again.
結構昔の知り合いとかも来てて、久しぶりに盛り上がったりもしました。






He is Calvin, owner of Megan Racing. I asked him to look at camera...and this was what he did.
彼がメーガンレーシングの社長さん、カルビン。カメラ見てーってゆーたら、こんなんが取れました。(汗)





And...I asked to smile...and...yeah, he kinda smiled. Yes, he was a bit shy...cuz he knew I would post the pix to the blog. haha
気を取り直して、笑ってーって言ったら・・・ま、まぁ。。。何となくはにかんでる。(汗)ちょっと恥ずかしかったのかなぁ・・・写真はブログ逝きってわかってたからかも。(笑)



So next time if anyone sees Calvin, please say "Hi" and "Go Megan Racing!!"
I mean...just cheer him up. hahaha ;)
って事で、次回もしどこかでカルビンを見たら、みんな挨拶してついでに”頑張れーメーガンレーシング!”って叫んで下さいねー♪ まぁ、普通に挨拶だけで良いですケド。



O, btw...Calvin is a rare side of person being a business owner, like he loves participating these events himself. And...we will probably attend more events next year together.
あ、そーだ。カルビンは、アメリカでの社長さんとしては珍しく、こーゆーイベントに自分も参加するのが大好きだったりする。で、多分来年もこーゆーイベントが増える。。。に、違いない。(笑)




He was real brave to push his expensive daily 500hp @ stock when the course was hot...like we could buy...how many AE86 or s14? :O
因みに、カルビン・・・純正仕様で500馬力くらいあるかなりの高級車でサーキット突っ走っちゃってました。ハチロクとかS14、何台買えるんだろう?!






Oooo...so cute. Levin tried to look underneath of car like his daddy. He liked to wear daddy's driving gloves for a long time.
あらぁ~~、超かわいー♪レビン君、パパと同じように道に寝っ転がって車の下を覗き込んでるところ。
何かずっとパパのドライビング・グローブはめてたんだよね。てか。。。でかっ。






"Hi, Levin!" So cute. So...who is his daddy??
こんにちはー、レビン君。まぢでかわいいよねぇ・・・。で、パパって誰よ?





Daddy, John Russakoff & Levin, a great fabricator & FD driver in Vista, CA (Near San Diego), and his website looks different now. Check it out! Anyway, he came to the event and had fun driving with us.
パパ、ジョン・ラサコフとレビン君2ショット。ビスタ(サンディエゴ近辺)にショップを持ってて溶接とか加工とか色々する職人さん兼ドリフター。知らない間にウェブサイトが変わってた。結構良い感じ♪ジョンもイベントに来て、うちらと一緒に走って楽しんでました。





In the last 2 sessions, we were allowed to do drifting...and I tried the first time @ Street.
最後の2セッション、ドリフトありだったので、ちょっとだけ遊んでみました。このサーキットでは初体験。




I just found out there were several pix of my car running @ Auto World Magazine Intel.
さっき国際オート・ワールドって言うメディアのページにイベントの写真が何枚かあったの発見。





Main straight @ Street...how come I was looking @ the camera?!?!
No...I was looking at the black flag...cuz some car was stopping on the course.
コースのメイン・ストレート・・・何故にヘルメット越しにカメラ目線?
実際は、コースで誰かが止まってたからブラックフラッグ振ってるおぢさんにりょーかい♪ってしてただけ(多分)。




Finally, some smoke...
やっと若干煙が出てきた。





I felt soooo nice cuz I could enjoy both grip & drift @ the event...even if I came back with felling "lost power"...Taka was checking my engine bay cuz...
何か最後はパワー感がめっちゃなくなったのでピットに戻ってきたんだけど、グリップもドリフトも出来たんで超お得な気分でホクホク顔。たかさんは「音がうるさくない??」ってエンジンルームチェックしてました。うん、確かにうるさくなってた。。。しかも遅くなってた・・・。(汗)





My car had exhaust leak after the event, so it needs to be fixed by next event.
で・・・コンペカーから排気漏れ発見。次のイベントまでに直さなきゃ・・・。(涙)




Thank you, Calvin & Megan Racing to let us drive & have fun there!!
カルビン&メーガンレーシング、いつもお世話になってます&今後もよろしくお願いします♪





Yoshie

No comments: